هر آنچه باید قبل از سفر و خرید تور دبی بدانید

منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش منظره ای زیبا از سواحل کولالام پور منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش

این متن قابل ویرایش می باشد:
تذکر برای استفاده از سئو قالب: ✿ بلاکهایی که استفاده نمیکنیداز قالب خارج کنید ✿ استایل انجمن در صورت عدم استفاده از قالب خارج کنید
خطای استاندارد قالب از کد نویسی نمی باشد وچندین بار چک شده است✿ سرعت بارگذاری قالب و استاندارد کد نویسی و سئو فوق العاده بالا می باشد
✿✿ از دست زدن به اجزای اصلی قالب یا برداشتن لینک طراح و سئو موجب ناراحتی ما می شود قطعا حرام خواهد بود ✿✿
معرفی و اخبار سایت

هر آنچه باید قبل از سفر و خرید تور دبی بدانید

 

 

 

 

 

 

 

کجا و با چی باید برم خب ؟!

یکی دیگه از پیشنهاد های تیم یابکس به شما امارات متحده عربی و هر آنچه باید قبل از سفر و خرید تور دبی بدانید هستش. که یکی از بهترین و دیدنی ترین شهر های این کشور شهر دبی هست که حدودا سالانه ۲۰ میلیون مسافر به دبی سفر می کنن. ابوضبی هم که پایتخت امارات هست و جمعیتش حدود ۸ ملیون نفر هست.

شارجه یکی از شهر های فرهنگی امارات حساب میشه و زیاد به درد سفر توریستی نمیخوره و در آخر یکی از زیبا ترین شهر ها تو امارات العین هست ولی در کل پیشنهاد تیم مشاوره یابکس برای سفر تفریحی شهر دبی هست.

خب حالا اینهمه توضیح دادیم، وقتشه بگیم چجوری بریم دبی. برای سفر به دبی چند تا راه دارید. یکی از اونا که راحت ترین راه هست سفر هوایی هست که به راحتی می تونید بلیط خریداری کنید و سوار هواپیما بشید و برید دبی. یکی دیگه از راه ها اینه که تا یک شهر بندری مثل بندر عباس برید و از اونجا سوار کشتی بشید و راهی کشور امارات متحده عربی بشید البته یک راه دیگه ای هم داره که نسبت به بقیه سخت تره ولی جذاب. شما می تونید با ماشین خودتون به بندر عباس برید و ماشینتون رو کاپوتاژ و سوار کشی کنید و بزنید به دل دریا و از مسیر لذت ببرید.

 

 

 

برای سفر به دبی (امارات) چقدر بودجه باید داشته باشم ؟!

دبی تقریبا یکی از شهر های لاکچری و گرون به حساب میاد و هر مسافری که بخواد به دبی سفر کنه باید حسابی خرج کنه ولی نگران نباشید تیم یابکس برای همین اینجاس تا بتونه برای شما مناسب ترین و ارزان ترین بلیط رو پیدا کنه این همان داستان هست که اولش گفتیم: هر آنچه باید قبل از سفر و خرید تور دبی بدانید ه.

خب بریم سر اصل مطلب: عدد و رقم که  همیشه بحث بسیار جذابی بوده. البته اینم بگیم که نرخ های پرواز هتل و تور لحظه ای بالا پایین میره ولی ما تو این مطلب قیمت حدودی بسته به شرایط فصل رو به شما ارائه میدیم. اگه بلیط هواپیما رفت و برگشت بخواید بگیرید باید میانگین چیزی حدود ۲.۵ میلیون برای بلیط بزارید کنار البته باز همه این قیمت ها بستگی به زمان سفر و زمان خرید بلیط داره

هتل هم میتونید از شبی ۶۰۰ هزار تومن رزرو کنید به بالا . اصولا هتل های تو این رنج قیمتی دو ستاره و بدون خدمات هستن . تور هم که از ۳.۵ میلیون میشه تهیه کرد به بالا ولی تور سه روزه و با هتل های دو ستاره و بدون خدمات.

 

 

 

 

چطوری بلیط هواپیما بگیریم

چطوری بلیط هواپیما بگیریم چطوری بلیط هواپیما بگیریم تمام شد اون روزهایی که برای خرید بلیط هواپیما باید کل شهر رو متراژ می کردید و یا می بایستی به چند آژانس سر بزنی…

 

 

هتل یا چی ؟! مسأله اصلی اینه ...

خب اکثر مسافرایی که به کشور های خارجی سفر میکنن میدونن که هتل ها درجه بندی خاص خودشو داره و با توجه به درجه بندی ها قیمت هتل بالا و پایین میره ولی خب ی راه دیگه ای هم وجود داره اگه نمیخواید هزینه زیادی برای هتل بدید میتونید هاستل (hostel) بگیرید. این مورد هم که اشاره کردیم به بودجه شما بستگی داره که هتل بگیرید یا هاستل، البته این نکته هم باید بگیم که هاستل برای مسافرت های مجردی و تنهایی بدرد میخوره و برای مسافرت های خانوادگی پیشنهاد نمیشه. البته تو مطلب ” هاستل چیست و چه تفاوت هایی با هتل دارد” به طور کامل براتون توضیح دادیم.

اما اینم بدونید که روی خیلی پکیچ های خرید تور دبی هتل های مختلف با درجه های متفاوت هستش. دیگه این انتخاب با شماست

 

 

 

همم ! خب کجاهاش ارزون تره برم اونجا ؟!

مرکز خرید دراگن (The Dragon Mart):  یکی از بزرگ ترین مرکز خرید های چینی تو دبی هست که به نسبت قیمت پایین جنس ها کیفت خوبی هم دارن. تو این مرکز خرید لباس و پوشاک واقعأ قیمت ارزون و مناسبی داره

مرکز خرید اوتلت دبی (Dubai Outlet Mall): این مرکز خرید تو جاده العین ساخته شده و یکی از زیباترین بنا های گنبدی شکل هست. این مرکز خرید مجهز به پارینگ هست و هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بازه و میتونید برید و از خرید کردن لذت ببرید.

گلوبال ویلج (Global Village): این دهکده اولین مقصد فرهنگی تفریحی، خانوادگی و خرید تو منطقه هست و حدود ۱۶۰ هزار متر مربع مساحت داره. میتونیم بگیم اینجا یکی از جاهای خیلی خوب برای گردش و تفریحه و حتما امتحانش کنید.

بقیه مکان های دیدنی دبی رو میتونید تو اپلیکشن های مخصوص خودش ببنید و برید و لذت ببرید. 🙂

 

 

 

مجردی برم یا با خانواده ؟

 

 

اصولا کشور امارات برای سفر های مجردی بهتر هست و میتونید تنهایی و یا با دوستاتون لذت ببرید ازش ولی خب جاذبه های خوبی هم داره برای اینکه بخواید با خانواده به اونجا سفر کنید.

 

تا ۱۰۰ یک مسافرت خارجی ...تا ۱۰۰ یک مسافرت خارجی ...

 

خب این سوال شاید برای همه پیش بیاد که اصلا باید برای رفتن به ی کشور دیگه چیکار کنم!! خب تیم یابکس بهتون کمک میکنه تا به جواب همه سوالاتون برسید.

اول اینکه شما باید ببینید برای سفری که میخواید برید چقدر بودجه دارید. مرحله بعد اینکه ببینی با توجه به اون مبلغ مورد نظرت کودوم کشور میتونی بری و چند روز بمونی. البته شاید هم اولویت بندی شما یکم فرق کنه، مثلا ی کشور خاصی مورد نظرت باشه و بخوای حتما اونجا بری. بعدش اول درباره اون کشور یا شهری که میخوای بری یکم سرچ میکنی و میبینی چه چیزایی داره و اصلا به درد مسافرت میخوره یا نه. یا مثلا ببینی تو اون فصلی که میخوای بری مناسب هست یا نه؟ زیاد گرم نباشه، زیاد سرد نباشه یا کلی سوال دیگه که شاید تو ذهنتون بیاد.

بعدش شما باید ببینی کشور مورد نظرت ویزا میخواد یا نه . اگه میخواد باید بری تو سایت سفارت کشور مورد نظرت بعد درخواست وقت سفارت بدی و نوبتت بشه تا بری برای گرفتن ویزا. اگه هم ویزا نمیخواد که چه بهتر راحت و بدون دردسر سفر میکنی.

خب حالا باید ببینی میخوای تور بگیری یا میخوای خودت همه کارای سفرتو انجام بدی؟! چون اصولا تور راحت تره و بی دردسر تره. شما وقتی بخوای تور بگیری فقط تاریخ مد نظرت و کشوری که میخوای تو سایت های آنلاین خرید تور میزنی یا زنگ میزنی بهشون میگی درخواستتو و اونا چند تا پلن میزارن جولوت و یکیشو انتخاب میکنی.

اگه هم میخوای خودت همه کارتو بکنی میای تو سایت یابکس و مبدا و مقصد و تاریخ مشخص میکنی و موتور جستجو یابکس از همه سایت های آنلاین خرید بلیط هواپیما اطلاعات بلیط ها رو میگیره و به صورت رایگان در اختیارت میزاره که خودت مقایسه کنی ببینه ارزان ترین پرواز کودومه یا اگه با ایرلاین خاصی میخوای بری میتونی ببینی اون ایرلاین چه پرواز هایی داره و خودت خیلی راحت همه این امکاناتو رایگان داری و میتونی بهترین رو انتخاب کنی.

بعدش باید سرچ کنی ببینی چه هتلی میخوای بری قیمت مد نظرته یا درجه بندی هتل یا چیزای دیگه. بعد از اینکه هتل و بلیط رو گرفتی باید دیگه آماده سفر بشی و وسایلتو جم کنی. دیگه کار دیگه ای نمیمونه فقط حتما ۱۲ ساعت قبل پروازت زنگ بزن سیر و سفر و ساعت و ادرستو بده بهشون تا بیان با خیال راحت ببرنت فرودگاه. فقط حتما ۳ الی ۴ ساعت قبل پرواز حتما فرودگاه باش. بالاخره کاره دیگه پیش میاد.

 

 

چه وسایلی ببرم ؟!

هر کشوری که قصد سفر به اونجا رو دارید وسایل خاص خودشو میخواد، ولی به صورت کلی ی چیزایی برای همه مسافرت ها نیازه مثل: لوازم شخصی، لباس مناسب اون کشور، لوازم الکترونیکی، لوازم بهداشتی، مدارک مورد نیاز و …

 

 

با چی برم بگردم ؟!

به طور کلی برای همه کشور ها میتونیم بگیم که استفاده از قطار، مترو، اتوبوس به صرفه ترین حالت ممکن برای جا به جایی داخل شهر های مورد نظر هست ولی خب بعضی از شهرها وسایل حمل و نقل عمومی متنوع تری دارند و شاید هم ارزان تر.

 

 

 

تو فرودگاه چه خدمات ویژه ای دارم ؟!

 

بلیط چارتر چیست و چارتر به چه معناست | یابکس

بلیط چارتر چیست و چارتر به چه معناست | یابکس بلیط چارتر چیست و چارتر به چه معناست , خرید بلیط چارتر و انواع مختلف بلیط چارتر ( charter ) و بلیط سیستمی , خرید بلیط ارزان هواپیما در لحظه آخر , فول چارتر

 

 

فرودگاه و پرواز اصولا همیشه خسته کنندس بخصوص اگه پروازتون تاخیر هم داشته باشه، که البته این تو ایران چیز طبیعیههه!!!  ولی خب اگه تو فرودگاه خسته شدید یا حس می کنید به استراحت نیاز دارید میتونید برید تو یکی از رستوران های فرودگاه و یک غذا یا میان وعده بخورید. یا اگه نیاز به ماساژ دارید تو سالن فرودگاه ی بخش هست که صندلی های ماساژور داره و میتونید ازش استفاده کنید.

اگه هم دوست دارید میتونید برای اینکه چمدونتون خراب یا زخمی نشه، چمدونتونو ببرید براتون کاور کنن که با مبلغی کمی این کارو براتون انجام میدن. البته اگه وسیله دیگه ای هم مثل تابلو یا چیزایی اینجوری دارید میتونی اون ها رو هم بدید براتون بسته بندی کنن.

تو فرودگاه شما میتونید از بخش cip هم استفاده کنید که همه کاراتونو اون بخش براتون انجام میده و فقط شما سوار هواپیما میشید. البته یکم هزینه بالایی داره ولی واقعا عالیه و می ارزه.

 

 

حق و حقوق من به عنوان یک مسافر چیه ؟!

همونجور که میدونید حقوق مسافر متاسفانه تو ایران میتونیم بگیم تو ۸۰ درصد حالت ها رعایت نمیشه و بیشتر ایرلاین ها و چارتر کننده ها و بعضی از آژانس های مسافرتی متاسفانه حقوق مسافر رو زیر پا میزان و چون مسافرا تسلط کافی به حقوق خودشون ندارن، حقشون پای مال میشه.

ولی خب تو این مورد اصلا نگران نباشید چون سازمان هواپیمایی کشوری دستور العملی رو تدوین کرده و برای مسافران گذاشته که مسافرا میتونن با مطالعه کامل و دقیق اون از حق و حقوقشون با خبر بشن، ما هم این دستور العمل رو تو این لینک گذاشتیم و میتونید دانلود کنید و مطالعه کنید. “دانلود دستور العمل حقوق مسافر”. همچنین شما میتونید اگه خدایی نکرده شکایتی دارید تو سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایتتون رو ثبت کنید.

 

 

 

بیمه مسافرتی ! چی هست اصلا ؟؟!

بیمه مسافرتی برای مسافرایی هست که قصد سفر به کشور های خارجی رو دارن. البته بیمه رکن اساسی و واجبی نیست ولی خب باید درد سر هایی که بعدا ممکن هست بوجود بیاره رو به جون بخرید!!!

اگه خدایی نکره تو سفر هر اتفاقی برای شما بیفته، اگه قبل از سفر بیمه مسافرتی خریداری نکرده باشید میتونیم بگیم با مشکل بزرگی رو به رو میشید چون هزینه های درمان در کشور های خارجی نسبتا زیاد هست و واقعا براتون به صرفه نیست که خودتون رو بیمه مسافرتی نکنید.

ولی خب بیمه کردن هم کار سختی نیست و فقط تو چند دقیقه میتونید با استفاده از سایت های بیمه آنلاین خودتون رو بیمه کنید.

یکی از سایت های معتبر برای خرید بیمه مسافرتی سایت بیمه سامان هست که شما میتونید با مراجعه به سایتشون به راحتی بیمه رو خریداری کنید.

 

 

 

سفر به دبی ویزا میخواد ؟!!

همونجور که میدونید گرفتن ویزا تو سال های اخیر دردسر و مشکل بزرگی شده برای مسافر هایی که به کشور های دیگه تردد دارند، از دردسر های گرفتن وقت ویزا بگیر تا ترجمه مدارک و هزینه های دیگه ای که داره.

متاسفانه یا خوشبختانه جدیدا شرکت های واسطه ای اومدن تا دریافت ویزا رو راحت تر کنند به قول خودشون ولی این شرکت ها هم با دستای پشت پرده ارتباط دارن و باز هم دلالی تو زمینه دریافت ویزا رونق پیدا کرده. ولی شما اگه یک مقدار زرنگ باشید میتونید خیلی راحت و بدون پرداخت هزینه اضافه به دلال خودتون ویزای خودتون رو بگیرید. فقط کافیه به سایت سفارت کشوری که میخواید سفر کنید مراجعه کنید و روند اخذ ویزا رو مطالعه کنید و خودتون وقت سفارت بگیرید و به راحتی همه کار ها رو انجام بدید.

نکته: برای سفر به دبی یا امارات متحده عربی باید حتما ویزا و روادید داشته باشید.

اینم لینک سایت سفارت: https://www.mofaic.gov.ae

 

 

 

از چه اپلیکیشن هایی برای سفر به دبی میتونم استفاده کنم ؟!

 

 

 

 

 

 

اپلیکیشن صفحات زرد امارات (UAE Yellow Pages App) این برنامه اطلاعات مورد نیاز مراکز تفریحی گردشی و … رو براتون به اشتراک میزاره .

اپلیکشن دبی مال (Dubai Mall App)

به شما کمک میکنه تا تو مرکز خرید گم نشید چون دبی مال خیلی خیلی بزرگه .

اپلیکیشن فرودگاه دبی (Dubai Airport App)

این برنامه بهتون کمک میکنه تا تو فرودگاه یک راهنمای کامل رو توگوشیتون داشته باشید.

اپلیکیشن کریم (Cereem App)

این برنامه بهتون اجازه میده تا مثل اسنپ ماشین بگیرید و به هر نقطه که میخواید سفر کنید.

 

 

 

جاهای دیدنیش کجاس ؟!

 

 

 

قاب دبی (Dubai Frame): یکی از جدید ترین برج های دبی به حساب میاد چون با معماری فوق العاده ای که داره دو برج با ارتفاع ۱۵۰ متری رو با یک پل شیشه ای به هم متصل کرده و یکی از زیباترین معماری هارو داره.

فواره دبی: فقط کافیه با یک بلیط ورودی ۲۰ درهمی داخل پیاده رو فواوره دبی قدم بزنید و اون موقع نمای شگفت انگیز نور و آب و رقص آب رو ببینید . فقط یادتون باشه فواره تا ساعت ۱۱ شب فعال هست .

دیوار دبی یا (Dubai Wall): مجموعه ای از نقاشی های گرافیتی هست که هنرمندای معروفی مثل : Aiko, Belk, Roa و … اون رو طراحی کردن

اسکای دایوینگ ، ایکس لاین ، قواصی و … هم سرگرمی های خوبی هستن و برای تفریح میتونید ازشون استفاده کنید.

 

 

 

سوغاتی چیا بخرم ؟!

 

 

 

یکی از سوغاتی های دبی مجسمه برج خلیفه هست که برجی عظیم در دبی هست و امروزه به نماد دبی تبدیل شده.

لباس و پارچه های دبی هم برای سوغاتی مناسبه و کیفیت و جنس خوبی داره و به راحتی میتونید با گشتن تو پاساژ های مختلف دبی انواع برند های لباس رو ببینید و ازشون خرید کنید.

خرما یکی دیگه از سوغاتی های دبی هست که تو کشور خودمون هم بسیار فراووون هست ولی خرما های دبی واقعا مزش حرف نداره و زیر دندون خیلی خوشمزس. توصیه میکنیم حتما ازش تست کنید.

عطر های عربی ، شال های پشمی ، قلیان ، ادویه و … هم سوغاتی های دیگه ای از دبی هستن که میتونید تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

|
نویسنده: یابکس | تاریخ : دوشنبه 25 آذر 1398 بازدید : 57
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش